Przestoje w zakresie działania oprogramowania czy też sprzętu komputerowego to ryzyka wpisujące się w krajobraz każdej firmy. Nawet najlepiej zarządzana infrastruktura IT może wymagać interwencji specjalisty, dlatego NetSupport oferuje usługę Helpdesk pozwalającą na szybkie rozwiązywanie rozmaitych problemów informatycznych.
Bieżące wsparcie informatyczne – Helpdesk IT
Szeroki zakres działań NetSupport
Zespół NetSupport jest tworzony przez świetnie wykwalifikowanych specjalistów, którzy zapewniają kompleksowe wsparcie informatyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Nasz Helpdesk IT obejmuje zarówno funkcję doradczą, kontrolną, jak i optymalizacyjną. Zależy nam na minimalizowaniu ryzyka usterek i awarii, dlatego przed podjęciem jakichkolwiek działań dokładnie zapoznajemy się z infrastrukturą IT obsługiwanych Klientów oraz wdrażamy wyłącznie przemyślane rozwiązania.
Jako specjaliści o wieloletnim doświadczeniu oraz bogatej wiedzy informatycznej, chętnie dzielimy się naszymi rekomendacjami w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania. Helpdesk IT obejmuje doradztwo stanowiące pierwszą linię wsparcia dla pracownika, niezależnie od tego czy pracuje z domu, w siedzibie firmy czy przebywa na wyjeździe służbowym. Wszelkie zgłoszenia są dokładnie rejestrowane i obsługiwane, tak aby zapewnić możliwie najkrótszy czas reakcji na każdą zgłoszoną awarię.
Bezpieczeństwo danych
Działalność w sieci stwarza duże możliwości rozwoju, lecz wiąże się również z wieloma zagrożeniami. Wirusy oraz złośliwe programy czają się w rozmaitych zakamarkach Internetu i mogą zaatakować nasze dane szybko i niepostrzeżenie. Posiadanie wysokiej jakości oprogramowania antywirusowego jest więc koniecznością dla każdej firmy, która chce zadbać o bezpieczeństwo swoich danych. Helpdesk NetSupport zainstaluje w Twojej organizacji nowoczesne oprogramowanie oraz dołoży wszelkich starań, aby baza antywirusowa była zawsze aktualna. Zajmujemy się także aktualizowaniem stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania użytkowego.
Działaj bez przestojów!
Użytkowanie zaawansowanego technologicznie oprogramowania nie zawsze jest proste, a brak odpowiedniej wiedzy na temat jego działania może doprowadzić do przestojów bądź niepożądanych akcji. Jeśli chcesz, aby problemy związane z eksploatacją zainstalowanego oprogramowania były rozwiązywane szybko i sprawnie, nasz Helpdesk IT to dla Ciebie optymalna opcja. Zapewniamy również wsparcie w zakresie instalacji oraz konfiguracji programów do potrzeb jego użytkowników.
Chętnie pomożemy Ci we wdrożeniu nowych systemów oraz uzupełnimy techniczną wiedzę Twoich pracowników. Dzięki temu, każda Twoja innowacja zyska na sile i będzie generować korzyści już od pierwszego dnia wdrożenia. Jeśli pojawi się jakikolwiek problem, Helpdesk NetSupport będzie na posterunku!
Odpowiednio funkcjonujący hardware to podstawa
Nasz Helpdesk IT to nie tylko działania usprawniające funkcjonowanie oprogramowania czy systemów. Awarie sprzętowe zdarzają się równie często i niejednokrotnie stanowią znacznie poważniejszy problem niż komplikacje softwarowe. Helpdesk NetSupport zapewnia błyskawiczną reakcję na zgłoszenie oraz przyjazd w miejsce wskazane przez Klienta. Nasi specjaliści sprawnie zidentyfikują źródło awarii i podejmą stosowne działania naprawcze. Zapraszamy do kontaktu z naszym przedstawicielem!